czwartek, 23 kwietnia 2015

2! :)

Mam już skończone 2 miesiące i wszyscy nie mogą nadziwić się, jaka ze mnie duża dziewczynka. Pan doktor na ostatniej wizycie powiedział, że wyglądam jak 4-ro miesięczny niemowlak. Widocznie bardzo służy mi mleczko mamy :)

Mam za sobą już pierwsze szczepienia, które zniosłam bardzo dobrze, trochę tylko podczas nich płakałam, ale na szczęście po powrocie do domku, nie działo się nic niepokojącego.

Mama martwiła się, że długo nie chciałam podnosić główki, ale 2 tygodnie temu zrobiłam jej niespodziankę i pięknie uniosłam główkę do góry. Od tamtej pory, kiedy tylko mnie położy na brzuszku, ja rozglądam się dookoła, a mama skacze z radości :)

Zaczęłam się też trochę ślinić i ssać piąstki, które mamusia za każdym razem wyciąga mi z buźki.

Między karmieniami już nie śpię tak dużo i bardziej zaczynam interesować się zabawkami, lubię je trącać rączkami, a niekiedy nawet nieświadomie udaje mi się je złapać. Coraz częściej też otwieram piąstki, a mamusia wtedy robi mi "tu, tu, tu sroczka kaszkę ważyła..." :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz