piątek, 27 czerwca 2014

7 tydzień

Póki co w ogóle nie czuję, że jestem w ciąży,
że pod moim sercem bije drugie maleńkie Serduszko.
Czuję się dobrze, choć momentami dopadają mnie nudności.
Na szczęście trwają chwilkę i nie są zbyt groźne :)
Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam coś słodkiego,
a do czasu ciąży mogłabym dać się zabić za słodkie.
Mam za to zachcianki na lody, mogłabym je jeść codziennie
i na kawę, której dotychczas praktycznie nie piłam,
jedynie do towarzystwa, lub jakiegoś ciastka.
Kupiłam sobie zatem kawę zbożową,
a po drodze z Tesco zjadłam pysznego świderka z maszyny :P

I tak oto wkroczyliśmy w 7 tydzień :)
A w piekarniku pieką się przepyszne jagodzianki!
Już doczekać się nie możemy, a w szczególności mąż :)

3 komentarze:

  1. Narobiłaś mi ochoty na jagodzianki :) Będę musiała na dniach zrobić.

    Cieszę się, że na razie dobrze się czujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ogromniaste :))
    I powodzenia na kolejne dni i tygodnie ciąży :)) Oby wszystko już było dobrze,a dzidziuś rozwijał się prawidłowo :))
    Tak bardzo się cieszę :))) I dziękuje za adres :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre samopoczucie to plus, oby jak najdłużej, oby zawsze i bez problemu:) Tego wam właśnie życzę :*

    A po zdjęciu aż chce się zapytać z czym są te JAGODzianki :) Bo obok malinki :) Haha! Zawsze śmieszyło mnie te pytanie :)))

    OdpowiedzUsuń