niedziela, 6 lipca 2014

Błogi odpoczynek

Odpocznę chyba za wszystkie czasy :)
Pobyt z rodzicami u mamy chrzestnej na Śląsku mogę zaliczyć do bardzo udanych.
Cisza, spokój, słonko, ptaszki, pod lasem, pod brzózkami, na huśtawce obok domu.
Takie nic nie robienie, wylegiwanie się, długie rozmowy, kibicowanie...
Szkoda mi było Jamesa Rodrígueza, tak bardzo płakał po przegranej z Brazylią,
a biedny Neymar niestety nie zagra już w tych mistrzostwach... :(

W piątek wkroczyliśmy w 8 tydzień :)
Ja w dalszym ciągu czuję się fantastycznie!
Mam nadzieję, że z maleństwem również jest wszystko w porządku.
Wyniki badań mam bardzo dobre, jedynie Wit. D3 na poziomie niewystarczającym,
dlatego kupiłam kropelki i codziennie zażywam :)
Jutro wybieram się do dentysty na przegląd ząbków.
Co prawda byłam we wrześniu, gdy zaczęliśmy starania o Maleństwo, ale nie sądziłam, że tak długo nam zejdzie, więc pasuje odwiedzić stomatologa ponownie :)

Od dzisiaj jestem u rodziców
i będę tu wypoczywać przez kolejny tydzień :)

1 komentarz:

  1. Dbaj o zęby w ciąży to bardzo ważne a potem po porodzie brakuje czasu więc nie odkładaj niczego na ten czas...przez pierwsze 2 miesiące jest ciężko i brakuje czasu dosłownie na wszystko

    OdpowiedzUsuń