piątek, 1 sierpnia 2014

12!

Ten czas pędzi jak szalony!
Dziś przywitaliśmy szczęśliwie 12 tydzień naszej ciąży... :)
Już coraz bliżej końca I trymestru, a brzuszka ani widu, ani słychu.
Nie mogę doczekać się pierwszego ważnego USG i modlę się, żeby wszystko było dobrze,
żeby moje Maleństwo było zdrowe i prawidłowo się rozwijało,
a im bliżej USG, tym coraz bardziej stresuję się.

Goście byli 3 dni i dzisiaj pojechali, teraz jakoś tak cicho i pusto zrobiło się na mieszkaniu...
Udało nam się zwiedzić trochę miejsc, a słońce prażyło niemiłosiernie.
Dziś dla ochłody troszkę popadał deszczyk,


ale kilka godzin później ponownie zaświeciło słońce.


Prosto ze Śląska przyjechała do nas również pierwsza porcja ubrankowej wyprawki, a kołyska, wózek i wanienka czekają już na nas zapakowane u babci na strychu  :)

25 komentarzy:

  1. Rzeczywiście uniwersalne ciuszki:) Uważam, że nie ma co przepłacać, by wszystko mieć nowe;) Zwłaszcza że dzieci szybko rosną, a poprzednie nawet nie zdążyło zepsuć, rozerwać czy cokolwiek innego. Jedynie wózek chciałabym koniecznie nowy, ale wynika to z tego, że mało jest takich wózków, jak mi się marzy i są... drogie, baaardzo:) Chciałabym żeby mnie było na taki stać, no ale życie pokaże, co z tego wyniknie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wózek po moim chrześniaku w zupełności spełnia moje wymogi - ma regulowaną rączkę, pompowane, nieskrętne koła, zawieszenie jest na pasach albo wahaczach - już nie pamiętam dokładnie i ma sporą gondolę... także na pierwsze miesiące będzie idealny. Pozwoli to nam zaoszczędzić trochę pieniążków i będziemy mogli kupić porządniejszą spacerówkę, która będzie służyła dłużej, niż wózek głęboki... :)

      Usuń
  2. Ani się nie obejrzysz i już będziesz przy "Mecie" :) trzymam kciuki za badanie usg, na pewno wszystko będzie w porządku! I nie przejmuj się brzuszkiem - mnie pytali, gdzie mój w 20 tygodniu jeszcze :P nie lubiłam tych pytań. Najważniejsze byś Ty czuła się dobrze i maleństwo było zdrowe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubranka prześliczne!! :)
    W szczególności te na pierwszym zdjęciu :D cuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprawka się kompletuje. Fajnie. Ubranka śliczne :)
    Na pewno wszystko będzie dobrze. Jeszcze troszkę i brzuszek Ci urośnie.
    Buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę Wam kibicować :) Na pewno wszystko będzie dobrze! Myśl tylko pozytywnie :) Pamiętam jak odetchnęłam po 12 tygodniu, Ty też to zrób :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odetchnę 5 sierpnia po USG, jak wszystko będzie dobrze :)

      Usuń
  6. Ani się nie obejrzysz a brzuszek będzie widoczny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam za Was mooooocno kciuki! :) Pamiętam, że na początku Kuba śmigał tylko w takich bodziakach odpinanych z boku i pajacach, bo najłatwiej było ubierać (i stres, że się zrobi krzywdę był też mniejszy :D) :) Super, że się wyprawka kompletuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale nowina! Wracam do Ciebie a tu takie wieści. Tak się cieszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko w swoim czasie troszkę cierpliwości za nim się obejrzysz będziesz miała nie tylko brzuszek,a brzuszysko ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam jak te usg mnie stresowało... czasami myślałam że lepiej by było nie wiedzieć co ono daje,bo niby mamy się w ciązy nie denerwowawć. ale jak poszłam na nie na nfz to taka zła wróciłam ze szok bo lekarz praktycznie nic nie sprawdził... ;/ pozdr i zapraszam do nas www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, też mam USG 5 sierpnia - trzymam za nas obie i maleństwa kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz napisać maila po badanku, co u Was słychać? :)
      Będę czekała na wieści :)

      Usuń
  12. P.S. Można Ciebie linkować u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jakim cudem nie miałam wcześniej Twojego adresu bloga? ...

    Cieszę się, że fajnie się u Was układa i trzymam kciuki za usg ;)
    Co do gości mnie też zawsze jakoś smutno i pusto jak wyjadą.

    Ps. Co do komentarza u mnie to : Na własną rękę nigdy nie odstawiałam leków ;) jeden jedyny cykl zrobiłam przerwę od progesteronu w porozumieniu z lekarzem. Aż tak lekkomyślna nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno wszystko będzie dobrze z maleństwem :) Trzymam za to mocno kciukasy :)
    Ładne macie osiedle ;)
    A ubranka śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że tyle rzeczy dostaniecie :) My nie mamy na to za bardzo szans, no ale na razie też dziecka nie planujemy ;)

    Trzymam kciuki za USG!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz moje kciuki. :) bedzie dobrze kochana.

    Ooo Antoś dostał w prezemcie ostatnio identyczne trzy bodziaki jak te z pierwszego zdjecia z długim rękawem. :) dobrze, że rpzmiar 62 (ludzie lubią kupować maleńkie 56) bo i tak sa ma miego w sam raz. Taki gigant z niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka dni temu mój nastoletni brat wrócił do domu po miesięcznych wakacjach u mnie, i nadal jest tak dziwnie, pusto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z usg to chyba tak jest, że przed każdym się człowiek denerwuje. My będziemy mieć teraz to które wykonuje się między 29 a 32 tyg. i też stres mimo iż do tej pory wszystko dobrze...
    Ściskam i mam nadzieję, że i u Was i u nas wszystko będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń