wtorek, 5 sierpnia 2014

USG

Jesteśmy już po!
Zanim jednak wybiła 12:30 i zaczęłam się zbierać do wyjścia, snułam się po mieszkaniu, nie wiedziałam czym mam się zająć, stresowałam się i najchętniej to już chciałabym być po.
Myślałam, że zniosę jajko albo nawet i całą wytłaczankę hehehe :)
W końcu dotarłam do przychodni!
Siedząc przed gabinetem i przebierając na przemian nogami, wreszcie zostałam zaproszona do środka. Wyskoczyłam z krzesła jak z procy :)
Ledwo się położyłam, a już usłyszałam pierwszą dobrą wiadomość: torbiel zmniejszyła się z 8 do 4 cm.
Ufffff, co za ulga!
A dalej to już miód na me serce.
Wszystkie parametry są prawidłowe, wg USG Maluszek jest troszkę starszy, niż wskazuje na to data ostatniej miesiączki. Serduszko biło jak szalone - 170/minutę, pewnie ze szczęścia, że mamusia Je podgląda :)
Maleństwo spokojnie sobie leżało, połykało płyn owodniowy i puszczało bąbelki, a pod gwałtowniejszym naciskiem głowicy przez pana doktora, poruszyło się i pomachało rączką.
Przeuroczy widok. Taki mały człowieczek, taki najcudowniejszy na świecie... Mogłabym tak patrzeć w ten monitor USG godzinami i uśmiechać się bez końca :)

Kamień spadł mi z serca! I mogę teraz skakać z radości :) Jestem przeszczęśliwa!!! :):):):)

24 komentarze:

  1. Super wieść :)) Oby każde USG tyle radości wywoływało na Twojej twarzy :))
    Uważaj na siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Skacz skacz, ale ostrożnie ;) pamiętam, jak w tym tygodniu już było widać tego człowieczka, niezapomniane wrażenie :) super, że jest wszystko ok, teraz może być tylko lepiej ;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę z tych wiadomości. Aż mi się łezka zakręciła ze szczęścia w oku. Oby dalej wszystko szło pomyślnie;*
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna wiadomość :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo się cieszę, że są takie dobre wiadomości :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te wzruszenia! :) A jeszcze tyle ich przed Wami! Zbieraj siły na więcej
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takich przeżyć :) cudowne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana... Ty również ich doświadczysz! Ja w to wierzę :)

      Usuń
  8. Dobre wiadomości to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się Kochana, że wszystko jest super.
    Jestem tu :)
    Znalazłam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiękniejszy dźwięk na świecie- serduszko naszego dziecka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale! Pamiętam ten czas i swój płacz ze wzruszenia... Gratulacje! Takich chwil jeszcze wiele przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja radość jest nieziemska, tak prawdziwa. Miłość do maluszka wyczuwalna przez monitor. Naprawdę cudownie się to czyta. Jestem pewna że było, jest i będzie wszystko dobrze:) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie, że wszystko w porządku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki widok jest cudowny :) Życzę zawsze tyle uśmiechu:) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że wszystko z maluchem w porządku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do końca ciąży po torbieli nie będzie ani śladu. Ja miałam 6 cm i mi się wchłonęła całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, że z Maluszkiem wszystko dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówiłam, że nie ma się co martwić! Wspaniałe wiadomości :) A to USG... miałam taką myśl, że przydałby się taki sprzęt w domu - można by opatentować taką wypożyczalnię :P Ja w środę idę na ostatnie 4D, nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że z naszym serduszkiem będzie wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rdzo się cieszę. :) Pamietam moje wizyty, pamietam tą pierwszą... Ba! Jak dzwonilam i sie na nią umawiałam. ;)
    Już nie długo to maleństwo bedzie całkiem spore o brdzie leżało obok. ;)

    OdpowiedzUsuń