poniedziałek, 17 listopada 2014

Szczęśliwi rodzice :)

Jesteśmy już po USG 4D, cóż rzec mogę?
Moje Dziecię jest niesamowicie charakterne, uparte i złośliwe, albo taki mały wstydzioszek nam rośnie. Jak to mój mąż rzekł po badaniu...
- Ja: Po kim to nasze dziecko takie uparte?
- Mąż: Jak to po kim, po mamusi :) Ty masz tak samo jak strzelisz focha, wtulisz buzię w poduszkę i tyle cię widziano...
- Ja: Ha ha ha!

Tak też uczyniło nasze Dziecię. Tak namiętnie wtuliło buźkę i nosek w mój kręgosłup, że nie dało się zbyt wiele dostrzec. A leżałam na jednym boku, na drugim, na plecach, pan doktor wstrząsał brzuszkiem i nic, uparciuch mały się nie odwrócił. Za to dla odmiany było widać doskonale to, co kryje między nóżkami :)
- Pan doktor: Płeć szukamy?
- Ja: Tak
- Pan doktor (bez chwili namysłu, bo już wcześniej miał najechane sondą i wiedział): Dziewczynka

Będziemy mieć córeczkę, naszą małą, kochaną, cudowną Oleńkę. Cieszę się niesamowicie! :)

Mimo wszystko cieszę się, że byliśmy na takim badaniu, nie żałuję ani jednej wydanej złotówki. Oglądałam nagranie z badania już kilka razy i ciągle przestać nie mogę, nieustannie się wzruszam. Mogłabym tak patrzeć i patrzeć na tą moją Dziecinkę bez końca. Teraz będę miała taką możliwość, bo mam wspaniałą pamiątkę. Nie mogę doczekać się, aż pokażę filmik mamie :)

Nasza dziewczyneczka rozwija się książkowo, została dokładnie pomierzona, pooglądana z każdej strony i wszystko jest w jak najlepszym porządku :)

A oto kawałeczek buźki naszej nieśmiałej Pyzuli ważącej już 1205g :)
Oczko, nosek, usteczka i kawałek rączki.

33 komentarze:

  1. Cudnie:) Niech rośnie zdrowo! Wzruszający jest dla mnie sam fakt. Niestety :P Zdjęcie to byś mi chyba musiała podpisać, co gdzie i jak, bo ja tego nie widzę. Zdjęcia z USG żadnego nie robią na mnie wrażenia, bo ja poważnie nic na nich nie widzę. Ślepa jestem, albo głupia? :)

    Jeszcze raz gratuluję kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  2. No i sprawdziło się! Od początku czułam, że będzie dziewczynka! :)
    a teraz rośnijcie zdrowo :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wszystko jest ok i Malutka dobrze się rozwija. :))
    Jeszcze raz gratuluję. Piękne imię wybraliście dla swojej Córeczki.
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratulacje! :) Najważniejsze, że wszystko w porządku :)
    Nasz Dzid też ostatnio nie chciał pokazać twarzy, gin szukał ujęcia i w końcu zrobił zdjęcie, na którym wygląda, jakby w okno zaglądał prosto do nas :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :-) Oleńka- jak ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Kolejna blogowa mała kobitka:)Gratuluje więc córy.

    OdpowiedzUsuń
  7. A, widzę że imię już wybrane :) U nas niestety nie ma żadnych sensownych pomysłów... Myślałam, że po połówkowym i poznaniu płci się ruszy, ale nic z tego. Czekamy na natchnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ja chciałam Hanie, ale w sumie pozwoliłam mężowi zdecydować i nie żałuję, po czasie Ola jednak bardziej mi się podoba :)

      Usuń
    2. A dlaczego nie wybieraliście razem?

      Usuń
    3. Ja chciałam Hanię, tak jak pisałam, ale mężowi Hania się nie podobała. Więc zapytałam jakie jemu się podoba. Powiedział, że Ola... a że Ola też ładne i podoba mi się, to zdecydowaliśmy, że nasza córka będzie Aleksandra :) Teraz z biegiem czasu cieszę się bardzo z naszego wyboru :)

      Usuń
    4. Mi też się Hania bardzo podobała i tym imieniu głównie myślałam, jeśli u nas miałaby być córka :) No ale teraz trzeba myśleć po męsku :P Co szczególnie dla mnie jest trudne.

      Usuń
    5. A mnie już się Hania odwidziała i bardziej podoba się Ola hehehe, pewnie dlatego, że na nie się zdecydowaliśmy i po prostu z przyzwyczajenia :)

      Usuń
  8. Żałuje, że ja w ciąży nie miałam tego usg 4d. Kochana gratuluję córci! :) Moja mama ciągle mi powtarza że dziewczynki to jednak dziewczynki, zawsze bardziej związane z mamami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, to prawda... dlatego cieszę się tym bardziej :)
      Już widzę te bodziaczki i śpioszki w koronki, kwiatuszki i groszki :D

      Usuń
  9. Super! Gratuluję córeczki :) I bardzo się cieszę, że wszystko jest dobrze :)
    A imię piękne! Sama chcę dać tak mojej córce (jeżeli będzie mi dane mieć dziecko i w dodatku córkę) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie widzę, że mąż dobrze wybrał :)

      Usuń
  10. Gratuluje ;) oby tak do samego końca :) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że z malutką wszystko w porządku. Zdjęcie jest tak realne jak w rzeczywistości:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że płeć poznana :) Bardzo ładne imię, mało teraz takich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna dziewczynka, sliczne imie :) ciesze się, ze wszystko ok, jeszcze trochę i zobaczycie się oko w oko

    OdpowiedzUsuń
  14. My za jakieś dwa tygodnie będziemy mieli okazję spotkać obejrzeć naszą dziecinę :)
    Za każdym razem na USG wróżono nam, że to dziewczynka, ciekawe jak będzie na ostatnim, pewnie się nic nie zmieni, ale kto to wie? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochanie nie musiałaś opisywać rączki, noska itd, bo wszystko widać już doskonale :))) Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jak mnie wzrusza widok takiej 'brzuszkowej' dzidzi. A filmik to super sprawa :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne :) gratulacj córci :))
    dbajcie o siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie, że córcia :) Bardzo się cieszę, Ola - ślicznie :)
    Fajnie, że pokazała chociaż kawałek swojej buzi ;)

    OdpowiedzUsuń