środa, 31 grudnia 2014

Ostatni dzień starego roku...

Choć mroźny i pochmurny, to jednak póki co bardzo udany :)
Spacer z rana zaliczony, samopoczucie od razu lepsze!
Wózek dla Małej zamówiony. Cieszę się, że wstrzymywałam się z jego zamówieniem, bo od stycznia Baby Design rusza z nowym modelem, troszkę ulepszonym i właśnie na ten model się zdecydowałam. 
Lista wyprawkowa zarówno dla mnie jak i Małej została zamknięta. Lista do szpitala napisana i wydrukowana, więc lada dzień będziemy się pakować :)
Do zamówienia zostało tylko łóżeczko i materac, ale celowo odwlekamy to w czasie, żeby zawieźć je już na nowe mieszkanie jak będą położone panele i ściany pomalowane. Ola na początku i tak będzie spała w koszu mojżesza, tam na pewno będzie Jej przytulniej :)
Blok czekoladowy w lodówce się chłodzi, mąż po pracy zrobi rolsy ala Pizza Hut i wyruszamy na domówkę do znajomych. Zamierzam się świetnie bawić, póki kondycja mi na to pozwala, choć mam cichą nadzieję, że tak będzie do końca ;)

Niech w Nowym Roku towarzyszy Wam mnóstwo zdrowia, radość nie opuszcza, a wszystkie plany i marzenia łatwo realizują ;)

7 komentarzy:

  1. Och, jak ja bym chciała mieć taką kondycję i na spacerek i Sylwestra gdzieś wyruszyć...niestety czeka mnie leżakowanie, aczkolwiek nie zamierzam przez to się jakoś bardzo smucić. Jako, że dziś mamy ważny dzień, postanowiłam, że zrobię cudny make-up ubiorę się jak przystało na Sylwestra i spędzę ten czas z mężem :)

    Udanej imprezy i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDROWIA I POMYŚLNOŚCI w Nowym Roku! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w nowym roku i przede wszystkim szybkiego i mało-bolesnego (bo bez bólu jednak się nie da) porodu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rok 2015 na pewno będzie cudowny:) Wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jesteś gotowa niemal w 100 % :) Ja się zabieram ostro za wszystko w Nowym Roku. Tak na miesiąc przed porodem chciałabym, by wszystko było dopięte na ostatni guzik.
    Wszystkiego dobrego dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy sylwestrowej i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku! I udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń