piątek, 24 października 2014

24 :)

Baloniku mój malutki, rośnij duży, okrąglutki... :)
♫ ♪ ♫

Minęły 23 tygodnie, a ja mam wrażenie, jakby zaledwie tylko kilka dni przeleciało... Jeszcze nie tak dawno byłaś taką malutką Kropeczką, a teraz rośnie z Ciebie dorodna Pyza. I brzuszek jest już bardziej widoczny i taki jakby bardziej okrąglejszy, ciążowy :)
A ja w dalszym ciągu czuję się fantastycznie... i tylko Twoje coraz to śmielsze i mocniejsze kopniaczki przypominają mi, że jestem w tym cudownym, błogosławionym stanie :)
Rośnij nam Dziecinko zdrowo, tak jak do tej pory... Mamusia kocha Cię całym swoim serduszkiem! 

21 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) Mogłabyś brać udział w reklamach dla ciężarnych, serio :)
    Zazdroszczę kopniaków, ja chyba jeszcze nic nie czuję...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dzięki ;)
      A kopniaczki poczujesz na pewno niebawem... jeszcze masz troszkę czasu, dopadną Cię w najmniej spodziewanej chwili ;)

      Usuń
  2. Jak fajnie tak z kimś przeżywać ten cudowny stan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już bliżej niż dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać już ciążowy brzuszek. Ślicznie wyglądasz. Ciesz się kochana z tych kopniaczkow i napawaj nimi...ja ostatnio w poczekalni u lekarza złapałam się za brzuch z przyzwyczajenia a tam pusto...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! :) I jaki brzuszek już ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam Twoje (Wasze :)) zdjęcia nie tak dawno z parku, które wkleiłaś na bloga i brzuszek był jeszcze taki malusi... a teraz prezentuje się coraz pokaźniej :)
    Pięknie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wygladasz, a brzuszek masz juz naprawde calkiem spory:) Zycze Ci takiego samopoczucia jak najdluzej, najlepiej do samego konca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądacie :) Strasznie się cieszę, że Maleństwo tak ładnie rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, życzę Ci takiego nastroju do końca ciąży! Aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :) Promieniejesz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie. Ciąża Ci po prostu służy;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! :)
    Kasiu, oby tak do końca z tym cudownym samopoczuciem! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz ! Masz taki zgrabny ten brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz:)) bardzo kwitnąco i na bardzo szczęśliwą osobę:)) A brzuszek bardzo zgrabny:)) Chyba każda z nas życzyłaby sobie takiej ciąży jak twoja, spokojnej, ze wspaniałym samopoczuciem:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Straszliwie szybko leci...
    Rośnij Pyziunio, rośnij :)

    OdpowiedzUsuń