sobota, 20 września 2014

Mieszkaniowo...

Wybraliśmy się dnia dzisiejszego na nasze nowe przyszłe osiedle :-)
Praca nadal wre, blok już prawie w całości jest otynkowany, wstawiają szyby w balustradach balkonowych i wykańczają wszystko w środku. Ogólnie bardzo ładnie to wszystko się prezentuje, osiedle coraz bardziej mi się podoba. Pojechaliśmy również na drugą stronę miasta, za nasze osiedle i okolica również nam się spodobała. Będzie gdzie spacerować z maluchem.
Odwiedziliśmy również pobliską galerię, której w sumie nie mieliśmy w planie odwiedzać... i całkiem przypadkiem wstępnie wybraliśmy lodówkę do zabudowy, płytę indukcyjną, piekarnik, pralkę i to co spędzało nam sen z powiek - panele :)
Przy okazji wstąpiliśmy do sklepu Świat dziecka i wstępnie wybraliśmy już wózeczek dla naszego Szkrabka (ale o tym będzie odrębna notka, mogę zdradzić, że to wózek polskiej produkcji).
Dzień mogę zaliczyć do baaaaardzo udanych i owocnych.




19 komentarzy:

  1. Osiedle wygląda bardzo przyjaźnie. Fajnie, że dzień tak Wam się udał i że wybraliście kilka potrzebnych sprzętów :) Z chęcią obejrzę post o wózku dla Maluszka;)
    Spokojnej niedzieli.
    Buziaki;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Osiedle wygląda ślicznie i sama chętnie na takim bym zamieszkała. Ciekawa jestem jak już będziecie na swoim jak urządzicie swoje 4 kąty ;)
    A co do wózka, to zżera mnie ciekawość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda :) Mam nadzieję, że będzie się dobrze mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne osiedle! Takie nowoczesne! Piękneeee!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne osiedle. A na kiedy planowo wchodzicie z wykonczeniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowo na umowie mamy, że pod koniec stycznia dadzą nam klucze, żeby sobie wykańczać mieszkanie... ale mój mąż jest optymistą i liczy na to, że już w grudniu dostanie :D Co prawda transze wypłacamy trochę przed czasem, więc tak jakby są do przodu z budową, ale zobaczymy jak im wyjdzie wykańczanie w środku... :)

      Usuń
  6. Osiedle super się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osiedle super się prezentuje :) a Wasze mieszkanko jaki będzie mieć metraż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewielki... niecałe 53m2, ale będzie pokój dla dziecka, malutka sypialnia (dużej nie potrzebuję, najważniejsze dla mnie by zmieściło się łóżko i szafa), salon z aneksem, przedpokój i łazienka :) Do tego na przeciwko mieszkania komórka (składzik) i garaż podziemny :)

      Usuń
  8. No na prawdę osiedle super się prezentuje! Zazdroszczę tego wybierania i urządzania mieszkania chociaż jesteście narażeni na wysokie koszty. A wózki polskich firm też są dobre, ja mam polski i jestem póki co zadowolona, oczywiście pierwszy spacer z Antkiem pokaże jak się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne osiedle. Ja, gdyby nam nie udało się budowac domku, planowałam szukac mieszkanie właśnie w mniej więcej takim stylu.
    A na którym piętrze macie mieszkanie?
    Mam nadzieję, że zdjęcia z wnętrz domku będą, bo uwielbiam oglądać, jak inni wykańczają wnętrza - czasami można sie zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze jest jest trawka i miejsce do zabaw dla dzieci :D
    Ale fajnie, już czekam na notatki jak będziecie urządzać mieszkanko =]

    Jestem ciekawa tego wózka, ja już dostaje do głowy i cały czas nie wiem na co się zdecydujemy. Brat i Bratowa kupili Tutek Grander i choć widać po nim, że po półtora roku lekko się sypie, ale byli z nim w górach i go nie oszczędzali, więc generalnie są zadowoleni i z gondolki i ze spacerówki. Minus - złe dojście do kosza na zakupy i się Bratowa piekli za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam wózek polskiej firmy. ciekawa jestem jaką Wy wybraliście:)
    Osiedle wygląda pięknie. Takie czyste, zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne to osiedle! ;) Ja niedługo też pewnie będę wybierać w osiedlach, bo podobno się przeprowadzamy. Ale to jeszcze wszystko w praniu wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero przed chwilą do mnie doszło, że Tobie zostało 144 dni do rozwiązania, a mi 44 ;) Dokładnie 100 różnicy. JEstem ciekawa czy będę na porodówce jak będziecie obchodzić swoją 100dniówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że coraz lepiej to wszystko wygląda :) Ładne miejsce, nowoczesne, a jednocześnie spokojne :) Największą frajdą jest urządzanie wnętrza i na pewno wszyscy chętnie obejrzymy nowe zdjęcia :) I też wydaje mi się, że szybciej dostaniecie te klucze :P

    OdpowiedzUsuń