wtorek, 9 września 2014

Pokój dziecięcy

Zaprojektowanie oraz zaplanowanie pokoju dziecięcego to nie lada wyzwanie, nie mniej jednak dostarcza mnóstwo radości. Chciałabym by ten pokoik był jasny, przytulny, delikatny oraz żeby wszystko w nim ładnie współgrało. Łóżeczko oraz meble już wybrałam i nie są to typowe meble dziecięce. Wybrałam meble praktyczne, które posłużą na wiele lat, do których w przyszłości można dokupić łóżko i biurko.





 Teraz pozostało tylko (dla mnie aż) wybranie koloru ścian oraz dodatków, co jest dla mnie najtrudniejszą sprawą, bo inspiracji jest mnóstwo i wszystkie są cudne! Mam mętlik w głowie, nie mam pojęcia na co się zdecydować :)








41 komentarzy:

  1. Wszystkie mebelki, które tutaj pokazałaś są śliczne. Bardzo mi się podobają. My kupowaliśmy mebelki w IKEI. Wybraliśmy białe łóżeczko, szafę również z kolekcji dla najmłodszych i komodę z normalnej kolekcji. Na początku mąż stwierdził, że za dużo tych mebli ale teraz naprawdę super się sprawdzają. Szafa stanowi doskonałe miejsce na koc, pieluchy, mleko w puszkach, słoiczki, mieści się tam też nosidło i jakieś grubsze ubranka, trochę zabawek i pościel. W komodzie trzymamy kosmetyki i ubranka. Łóżeczko początkowo chciałam z szufladą bo uważam, że to fajne miejsce na jakieś rzeczy. Teściowa nagadała nam głupot, że nie wygodnie będzie stać przy takim łóżeczku bo zazwyczaj wkładając dziecko stopy ma się pod łóżeczkiem ble ble ble... więc wybraliśmy łóżeczko bez szuflady ale z możliwością zdjęcia jednego boku. Przemyśl co bardziej Wam się przyda. Ja gdybym miała wybierać raz jeszcze to na 100% wybrałabym białe mebelki. A kolor ścian? hmmm Zależy jaka płeć. My wybraliśmy delikatny beż. To jest idealne tło na różne naklejki czy ozdoby. Pokój wydaje się większy i jest jasny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie konkretnie zależało na możliwości wyjmowania dwóch szczebelków... W Ikeowskich łóżeczkach niestety tej opcji nie ma. Jest albo zdejmowany całkowicie bok, co mi nie odpowiada, bo wtedy zamiast takiego łóżeczka, mogę już kupić większe łóżko dla dziecka, albo nie ma żadnej opcji. Więc wybraliśmy inne łóżeczko, koniecznie z szufladą, bo szuflada zawsze się przyda :)

      Usuń
  2. Ja też jestem za praktycznymi roziwązaniami. Nie przemawia do mnie urządzanie takiego pokoju dziecięcymi meblami, bo to rozwiązanie jedynie na chwilę, bo za dwa, trzy lata wszystko będzie za małe.
    Też zastanawiałam się nad bielą, ale chyba jednak zrezygnuję z niej, bo jest niepraktyczna - za rok czy dwa zżółknie, nawet jeśli to bardzo dobrej jakości meble.
    Ja, po wielu latach życia w różnych kolrach mam już ich dość i wiem, że moje przyszłe cztery kąty, łącznie z tym dziecięcym będą klasycznie białe. Później można fajnie podobierać kolorowe dodatki, a przemalowywać co jakiś czas się nie opłaca.
    Poza tym dziecku i tak przez jeszcze długi długi czas będzie wszystko jedno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak lubię gdy ściany są pomalowane... nie lubię białych ścian, wolę żeby miały kolor nawet takie jaśniutkiej kości słoniowej czy białego wina, zawsze to pomieszczenie wydaje się dla mnie cieplejsze :)
      Nigdy nie miałam białych mebli, a w wielu mieszkaniach właśnie takie mi się bardzo podobają, więc tym razem wybrałam białe :) Tak jak napisałaś, dziecku będzie to wszystko jedno, więc ważne by to mnie się podobały :P

      Usuń
    2. Kiedy zamierzacie robić zakupy?

      Usuń
  3. Wszystkie piękne, też bym nie umiała wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też postawiłabym na biel :-) A na ścianie bardzo podobają mi się pasiaki (jak na tych przedostatnich zdjęciach), świetnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Meble bardzo mi się podobają i tak jak piszesz będą uniwersalne. Łóżeczko prześliczne jest. I ta szuflada bardzo praktyczna. Powoli zdecydujecie o kolorze ścian i dodatkach. Przyjemne musi być takie planowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe meble są super. Kolory na ścianie też raczej jasne. I kolorowe dodatki. A inspiracje - fajne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!
    Mnie osobiście podobają się odcienie beżu, no i oczywiście szarości do bieli! Uwielbiam połączenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te proponowane projekty, niestety nie wszystko będzie wyglądać tak ładnie np. na mniejszy metrażu. Fajnie można zaczerpnąć inspiracje z różnych projektów i stworzyć swój własny świat!
    Będzie pięknie, na coś się zdecydujecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten pokój ma ok. 12m2 wiec wcale nie jest taki malutki :) Mniej wiecej mam juz kolorki wybrane, teraz czekam na projekt od Katjuszki :)

      Usuń
    2. No tak jeśli macie takiej wielkości to można zaszaleć :) U mnie jest malutki więc projekty nie miałyby racji bytu.. mogę jedynie podebrać jakieś pomysły z gotowych projektów.

      Usuń
  9. Bardzo fajne są te inspiracje! Ogólnie super, że Wasze maleństwo będzie miało swój pokoik. Zawsze można bardziej zaszaleć. Ja musiałam wyważyć tak aby było optymalnie, nie za dziecinnie, ale też nie za poważnie :)
    A teraz jeszcze tyle różnych pomysłów można znaleźć i to nie pomaga w cale bo samemu się nie wie czego w końcu sie chce :D Najlepiej to wszystko na raz! :D
    Prosiłas o maila- odpisałam Ci w komentarzu, ale napisze i tutaj - ensentivelore@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam mały pokoik.. ale póki co mam tam szafe z moimi ciuchami, komode dla małej, wersalkę i mój ma biurko z kompem :) także zbyt dziecięcy póki co nie jest ale jak podrośnie trzebą będzie pozmieniać i mebelki i wyposażenie :) caly czas myślę czy namalować coś na ścianie ale jak mi zbrzydnie czy będę chciała zmienić to będzie trzeba zakryć dotychczasowe dzieło .. to już chyba namaluje coś i włożę w antyramę :D bezpieczniej

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie urzekł pokoik na pierwszym zdjęciu :) taki ładny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Meble na dłużej to jest super opcja :) a co do koloru to szczerze mówiąc wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale te pokoiki ładne.. każdy ma coś w sobie ;)
    A @ to : koramax5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wystroje, podobają mi się ;)
    Zostawiam e-maila :) mala651@op.pl
    dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie umiałabym się zdecydować, który wariant jest najładniejszy - wszystkie mi się podobają! :) Też uważam, że najlepiej zrobić jasny pokoik dla dziecka, ze stonowanymi, pastelowymi kolorkami, świetlisty i nie przytłaczający - taki, aby czuło się w nim jak aniołek na chmurce ;)

    My będziemy musieli zrobić tylko kącik dla dziecka, ale jak doczekamy się własnego mieszkania, to pewnie będę szaleć z urządzaniem pokoiku dziecięcego... z resztą pewnie, jak z resztą pomieszczeń, Mój to za wiele do gadania mieć nie będzie ;p Na szczęście w wielu kwestiach aranżacyjnych jesteśmy zgodni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie wystroje są i w moim guście :) kobiece.mysli@gmail.com zostawiam maila :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czytam od niedawna, ale z chęcią zostanę na dłużej :) Sama prowadzę bloga aczkolwiek również zablokowanego. Jeśli chcesz dostać zaproszenie proszę o przesłanie adresu mailowego na madlin.sklep@gmail.com - na takiego maila również prosiłabym o zaproszenie z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, teraz jest taki wybór wśród aranżacji, że ciężko wybrać jedną, tę najlepszą :-) Meble śliczne, też jestem za uniwersalnymi, bez sensu jest zmieniać dziecku meble co 2 lata.

    OdpowiedzUsuń
  19. Będzie pięknie widzę że wszędzie króluje biel, już na którymś blogu to czytam i nie dziwie wam się że takie wybieracie, bo ja sama jakbym robiła pokój dla dzieciątka to też widzę białe mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne pomysły :) My też myśleliśmy o meblach na dłużej, ale wielkość pokoju jest mniejsza więc wstrzymaliśmy się z kupowaniem póki co tym bardziej, że jednak finanse na to nie pozwalają. Wybraliśmy też bardzo jasne meble i też nie dziecięce ale zobaczymy czy tak zostanie jak będziemy w trakcie zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana śliczne te pokoje dla dzieci:)) i dobrze, że postawiłaś na praktyczne rozwiązanie, dzięki temu w przyszłości będzie można trochę zaoszczędzić i przede wszystkim wszystko będzie już prawie gotowe:)) lifeinspiring1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokój dziecięcy można zaaranżować pięknie w każdym kolorze, od szarosci po fiolety, jeśli meble są w tak uniwersalnym jak biel kolorze. Szarość podałam, bo uwielbiam, a fiolet, bo nie znoszę, ale widziałam pokój z genialnie wkomponowanym fioletem w całość pomieszczenia. Cała sztuka na powiązaniu kolorów dopełniających. Powodzenia! :) Mój email: aristemaja@icloud.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam biel :) W tym roku do szaleństwa zakochałam się w kolorach pastelowcyh, dlatego mam zamiar pokój Julii urządzić jasno, na pewno białe meble + pastelowe dodatki...ale na to jeszcze muszę poczekać :)

    Oczywiście zostawiam maila: tissana@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł z tymi meblami :)) Zazdroszczę okropnie tego pokoiku,bo u nas wszystko z innej parafii :((( ale wiadomo na wynajmowanym nigdy nie będzie jak u siebie :((

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak Kasiu - dostałam. Dziękuje :)
    Śliczne mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zaproszenie!:) A mebelki cudne, ciekawa jestem jak zaaranżujesz kącik dla swojego bobaska i czekam na ewentualne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za zaproszenie :) Faktycznie ciężko się zdecydować, wszystkie pokoiki mają w sobie to coś...
    Pozdrawiam !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zaproszenie. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie wszystkie piękne :) mi najbardziej podoba się zdj. 1, 2 i ostatnie :)

    Dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za zaproszenie :) Już nie mogę się doczekać, kiedy się spotkamy i poznam na żywo przyszłą mamusię :) Ps. Ostatni projekt najładniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń