piątek, 19 września 2014

Spotkanie Dobra Mama w Rzeszowie

Na dzień dobry każdy uczestnik dostał pakiet startowy, który zawierał dwa smoczki, myjkę bambusową z Camphory (tak mi się spodobała w dotyku, że zamówiłam z tej firmy otulacz bambusowy, na który miałam 15% zniżki). Do tego wszystkiego śliniaczek, łapki (miałam raczej nie kupować, bo jestem sceptycznie do nich nastawiona, ale jak już dali to spoko), mnóstwo wkładek laktacyjnych z różnych firm (będzie można przetestować po porodzie i wybrać te najbardziej odpowiadające), próbek kremów, balsamów, poradników, ulotek i kuponów rabatowych.
Było dużo konkursów, w których można było wygrać świetne nagrody (wanienki, nocniki, zestawy kosmetyków do pielęgnacji niemowląt i piersi, otulacze bambusowe, podgrzewacze, laktatory, kurki La Millou i wiele, wiele innych... Do teraz pluję sobie w brodę i żałuję, że taki ze mnie tchórz i wstydzioch i nie zgłaszałam się, ale na szczęście czekają mnie jeszcze dwa podobne spotkania i postaram się to nadrobić :)
Mówiono o pobieraniu krwi pępowinowej, ratownik medyczny pokazywał pierwszą pomoc na manekinie-niemowlaku w przypadku bezdechu oraz zachłyśnięcia, przedstawicielka firmy Naturana, opowiadała czym się kierować w doborze odpowiedniego biustonosza. Od A do Z zaprezentowano jeden z wózków firmy Bebetto (teraz już mam mętlik w głowie i nie wiem, czy jednak nie zdecydować się na zwrotne przednie kółka z możliwością blokowania i trochę inny model niż miałam w zamiarze). Na końcu specialiści (pediatra, ginekolog, stomatolog, położna, dietetyczka) odpowiadali na zadawane przez uczestników pytania.
Był dobry poczęstunek, więc nikt nie wyszedł głodny, a wręcz przeciwnie... Bardzo mi się podobało, uważam, że warto uczęszczać na takie spotkania, można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy, wygrać fajne nagrody i spędzić miło czas. Szczerze polecam! :)

* * * * * * * * * * 

15 komentarzy:

  1. O fajna sprawa... A skąd się można dowiedzieć o takich spotkaniach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyszukiwalam w google, na FB mam tez kilka portali polubionych i tam przesylaja informacje o takich spotkaniach i warsztatach :-)

      Usuń
  2. Cieszę się, że wyszłaś zadowolona ;-) i z prezentami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Nas łapki sprawdziły się bardzo dobrze bo Zu co rusz machała rączkami przy buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo takie spotkanie jest darmowe czy coś trzeba zapłacić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za darmo. Wymagana jest jedynie wczesniejsza rejestracja poniewaz liczba miejsc jest ograniczona... :-)

      Usuń
  5. Fajna sprawa :) Muszę zapamiętać na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa takie spotkania :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie spotkania muszą być.
    Już 19 tydzień..jak ten czas leci :)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie poszperać czy coś takiego nie dzieje się u mnie :)
    Na FB specjalnie nie klikam w takie rzeczy, bo jak lawinowo zacznę lajkować strony o dzieciach, macierzyństwie, ciążach itd. to mój pilnie strzeżony sekret wyjdzie na jaw ;) - bo jak ktoś chce wiedzieć, co się u mnie dzieje to niech zadzwoni, na kawę się umówi, a nie inwigiluje mój profil :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też byłam na takim spotkaniu w moim mieście i muszę przyznać, że to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz im dobrą reklamę, wiesz? :P Powinni Ci za to dać zestaw prezentów dla maluszka! :) Już 19 tygodni za Tobą.... ucieka ten czas, co? :) Ściskam, Aga :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa takie spotkania:) a jeszcze jak przyszła mama wraca z nich zadowolona z próbkami to już w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkanie musiało być wspaniałe ;) a z Mężem niedawno byliśmy z Rzeszowie.

    OdpowiedzUsuń